Tak jaké bylo … (15. Mecheche)

2000_15M_Z

I. Termín

Jak je již dobrým zvykem, protáhli jsme si svůj občasný občanský výpadek na trojdení (podle vzoru stavení) sklonku léta – 15. až 17. září. Počasí jako stvořené pro proklamovaný čundr, kterýžto se nakonec nekonal, za což mohou následující Pivrnci:

1. Zrzek, protože od počátku ponechal možnost volby – jít či nejít, zmoknut, či nezmoknout, pít s jistotou či bez ní.
  2. Číža, protože se patrně až ve vlaku rozhodl, že nepojede na odpolední výlet na Kokořín, ale na Mecheche (přivezl si dva batohy – větší s fotoaparátem a menší s holením…)
  3. My ostatní, protože se nám nechtělo jít, zmoknout a pít bez jistoty.

II. Osoby a obsazení

1. Zrzek. Jako velkému Pivrnci mu lze vytknout nenápaditou volbu místa konání (už jsme tam byli a nesměli jsme nic rozbít), pozdější termín a to, že si dohodnul rande na nedělní večer a už od soboty držel bobříka střízlivosti. Naopak koupil akorát piva a kořalky, celkově Mecheche ukočíroval alespoň do průměru a v pátek pro mě přijel na vlak.
  2. Buby. Splnil očekávání. Oba dny se zlil, jak ho všichni známe, vydržel s námi až do pozdních ranních hodin a v neděli ráno ani nechtěl do postele, takže jsme to museli rozhodnout za něj. Jediné, co mu vytýkám, je, že se nerozvzpomenul na místně předcházející Mecheche a nepředvedl tu šavli co zamlada.
  3. Džimák. Drží dlouhodobě přední pozice ve spánkem promarněném čase. Letos na sebe upozornil ještě tím, že Bubymu málem přeaplikoval brýle na kontaktní čočky. Jinak byl v pohodě, jako vždycky.
  4. Sedy. Přijel pozdě, ale přece. Vdal sestru a vydal se na cestu, takový to je Pivrnec. Není co dodat (snad jen to, že skáče některým kamarádům do řeči, když nemá a ještě to vydává za dobročinnost – hanba!). Ale já už jsem mu to odpustil.
  5. Pažout. Tak na toho mám políčeno. Prostě už nechlastá tak jak dřív. Už mu to asi nechutná, nebo by rád, ale nejde to (už i on …) nebo já už nevím. My ostatní, co už to máme za sebou, bychom mu v tom přechodu měli nějak pomoct, aby se úplně nesesypal. Jinak ale samá chvála – přijel na kole a stereotypy boural i svou dobrovolnou rybníkovou koupelí se mnou a Martinem. Já z toho dostal rýmu, co Ty, Pažoute?
  6. Číža. Poté, co mu Zrzek půjčil půllitr, spacák a něco na sebe, začal od pátku pařit durch až do neděle a na takovou výkonnost jsme od něho z dřívějška (při vší úctě) nebyli zvyklí. Je vidět, že na těch svých výletech přece jen něco pochytil. No, jen tak dál.
  7. Meďour. No tak hochu, co bych na tebe ošklivého vymyslel? Já už vím. V sobotu ráno jsi byl pěkně naštvanej, že se zdržuje odchod na výlet a nepěkně ses mračil. Ale všechno spolehlivě přebije Tvoje noční uspávání Pivrnců třemi pohádkami Z mechu a kapradí. Když všechno zapomenu, tak tohle ne! Že Ty si to nepamatuješ? Tak to Tě lituju.
  8. Míra. Míra měl špatné Mecheche. Byly smeteny ze stolu oba jeho návrhy na změnu stanov. Jak formální pokuta za neúčast, tak nepovinné Mecheche. Upřímně řečeno mě už to nepřijde ani moc vtipné. Takové téma není hodné další pozornosti. N a druhou stranu Míra nezapškl, a to mu slouží ke cti.
  9. Luďa. No já tam prostě byl a pil.
  10. Kulda a Martin. Oba hosté. Přispěli určitě k celkové atmosféře a Kulda se dokonce stal Pivrnčetem, k čemuž mu blahopřeji a přeji další (a třeba i drobnější) životní úspěchy.

III. Průběh

Takže telegraficky.

Pátek – postupně se sjíždějí Pivrnci. Většina vlakem, Pažout s Martinem doráží ten den jako poslední na kole. Rozjíždíme to v pěkné rodinné hospůdce s televizí (zahájení LOH 2000), šicím strojem, 4mi nástěnnými kytarami, zemědělskými nástroji a fotbálkem (pěkná hra, když zrovna nehraje Džimák). O půlnoci se stěhujeme ke konkurenci, která o nás nestojí, tak se jdeme dopít na chatu. Pivo nám nějak nejede, ale jede nám tequila. A jak. Prapor opilosti tu noc drží Jiřík, Luďa, Zrzek a Martin.

V sobotu dopoledne doráží po snídani Sedy s Kuldou a jde se na výlet. Hlavní mapista je, pokud si dobře vzpomínám, Džimák a spolehlivě nás dovádí až do Nepomuku na oběd. Cestou zpátky probíhá koupání a šiškování. Dorážíme do včerejší hospůdky a dáváme pivo. Je nás moc, židlí málo, takže Ti disciplinovanější odcházejí na chatu grilovat a remoskovat kuřata, ostatní že dorazí za chvíli. Ostatní jsou Ti méně disciplinovaní, čili chvíle se protahuje více než je zdrávo. Disciplinovaní jsou nasraní, nedisciplinovaným je to jedno. A buďme adresní: pokárání si zaslouží tito jedinci – Pažout, Luďa, Martin, Kulda, Jiřík a paní domácí, která nás tam zdržovala. Po rituálu a povšechném hlasování došlo i na tradiční básničky (nejlepší kousky byly zhudebněny) a do pozdních nočních hodin se zpívalo a tančilo. Kolem druhé nám Meďour řekl pohádku na dobrou noc a šlo se spát.

Neděle byla, jak už to bývá, pro většinu Pivrnců smutná. Uklízelo se, zjišťovaly se škody na zdraví a majetku (prasklá noha u frťáka, řezná rána na stole, krvácející peněženky a tak). Pivrnci se po skupinkách rozjíždějí domů vstříc dlouhým měsícům čekání na další Mecheche.

Zapsal Písmák Luďa.

A ještě je tu Meďourova představa o tom, jak by mohlo Mecheche vypadat…

Jaké asi bude … ?

Nastinuji pravdepodobny prubeh 15. Mecheche:

patek 15.9. 2000

19:00 Podruhe odkladame ritual, protoze neprijeli jeste tri Pivrnci
20:11 Chcije, dva Pivrnci dorazili na kolech promokli, jeden z nich je nastydlej, takze bude pit jen caj.
21:00 Ritual – Chcije
21:05 Dorazil posledni Pivrnec a je nasranej, ze na ty dva jsme pockali a na nej neee… Navic nebude pit, protoze musi po ritualu domu k rodine.
21:06 Spozdeny Pivrnec odjizdi
21:50 Chcije a chcije
22:00 Sedime v zamecke restauraci, je nam blaze… Venku chcije

sobota 16.9 2000

02:11 Chcije
03:00 Vracime se z restaurace. Prezrani az k prasknuti, predhanime se kdo vypil vice piv. Vitezi P5 s 3 pivy, nutno podotknout, ze to treti rozlil…
09:00 Probouzi se prvni Pivrnec, jde chcat
09:01 Chcije
09:02 Pivrnec, co byl chcat, uleha a spi dal.
11:00 Jsme vzhuru, uz spi jen jeden Pivrnec, nekdo dal navrh jit na vylet
11:15 Nekdo zareagoval na navrh „jit na vylet“ tak, ze se sel vysrat.
11:55 Vstava i posledni Pivrnec
12:12 Pivrnci co prijeli na kolech se jedou projet
12:25 Pivrnec P8 odjizdi domu, ma povinnosti
13:18 Ostatni Pivrnci jdou na vylet
13:23 Zereme v zamecke restauraci
15:15 Chcije, ale nam to nevadi, stale jeste zereme v zamecke restauraci.
15:52 Prijizdeji Pivrnci, co odjeli na kolech, celi zmokli, ze si daji pivo a teple jidlo.
16:15 Konecne si cykliste objednali.
16:17 Pivrnci se dohodli, ze pujdou chlastat do chaty.
16:17:01 Pivrnci cykliste koukaji kdoviproc nasrane.
16:25 Pivrnci plati ucet v zamecke restauraci.
16:25:01 Pivrnci cykliste koukaji kdoviproc jeste vic nasrane.
16:28 Velky Pivrnec konstatuje, ze fond je timto vycerpan
16:28:01 Pivrnci cykliste koukaji kdoviproc jeste o trochu vic nasrane.
16:30 Pivrnci odchazeji chlastat do chaty
16:32 Nekdo vznesl dotaz, kde jsou ti dva Pivrnci cyklisti
16:42 Chcije
16:50 Pivrnci zerou v chate
16:55 Dva Pivrnci cyklisti sedici v restauraci dostali jidlo a chystaji se pojist
16:55 Dva Pivrnci cyklisti sedici v restauraci dojedli jidlo a chystaji se zaplatit ucet v zamecke restauraci
16:55 Dva Pivrnci cyklisti plati ucet v zamecke restauraci
17:05 Dva Pivrnci cyklisti prichazeji nasrani do chaty
18:00 Dva Pivrnci cyklisti zjistuji, ze ostatni Pivrnci uz sezrali vsechny utopence.